Make Man from Ass Best Dutch Funny Moral Story - Grappig-Funny

Breaking

test banner

Monday, May 28, 2018

Make Man from Ass Best Dutch Funny Moral Story

Make Man from Ass Best Dutch Funny Moral Story

Er was een dokter. Hij had altijd een man bij zich. Op een dag ging hij weg uit een dorp en Vaidya over het onderwerp van geselen - 'Hé, je weet niet hoe je vroeger was? Jij was de ezel. Ik heb de man met je reet gemaakt! Ik heb je heel erg bedankt, maar je gelooft me niet! ' Er kwam een ​​ezel in de buurt. Hij hoorde de woorden van Vaidya dat het de mens tot een ezel maakt.
Hij kwam naar Vaidya en zei: 'Maharaj! Ik heb dus veel ezels , maar ik geef je twee ezels , maak ze alsjeblieft als mensen. ' Vaidya zei - 'Ja, zal het redden, maar de roepie zal er als een broer uitzien! Een klootzak kost honderd roepies. ' De lul zei - 'Oké, ik geef je nu de volledige roepie, je maakt ze man.' Hij gaf Vaidya tweehonderd roepies en ging weg met zijn twee ezels (ezels) .
Vaidya heeft zowel de donaties op de markt verkocht als verkocht. Nu, toen hij naar de ezel vroeg, zei Vaidya: 'Uw ezels worden nu menselijk. Ze hebben ze gekruid . ' Drie-vier maanden gingen voorbij door dat te doen Nu die klootzak kwam, zei de dokter: 'Hé man! Je bent niet gekomen! Hoe vaak zijn uw ezels menselijk geworden en hun baan is ook begonnen! De ezel die meer haar had, werd een geestelijke en onderwees kinderen op school, en de tweede ezel werd een meester meester. Ik heb ze beiden tot een goed mens gemaakt Maar je kwam laat, dus de masala ging naar voren en ze werden verloofd met de baan . Nu ga je broer! '
Met een klootzak ging het gras naar school . De Vaidya, wiens naam werd verteld, ging voor de bebaarde maulavi staan ​​en stond op en zei: 'Kom, kom! Neem het gras, neem het! ' De mauli riepen - 'Hé! Wie is dit? Wat doet het? Ben je gek geworden? ' Ik zei tegen een klootzak - 'Ik heb honderd roepies uitgegeven en de mens uit je reet gehaald (Make Man from Ass) ! Hoe ben ik boos geworden? ' Maulvi noemde hem gek en verdreef hem. Nu bereikte hij de stationschef en toonde hem gras en zei: 'Kom, kom! Neem maar, neem het! ' Station Master zei - 'Hé, wat doet dit!' Mensen zeiden dat dit ook op school was en dat ze hetzelfde zeiden tegen de geestelijke! De stationschef verwierp hem ook als een gek.
Nu kwam de lul terug naar Vaidya en zei dat ze me allebei gek noemen! Vaidya zei - 'Hé broer! Ik had je al verteld dat je te laat kwam, zoveel van de masala is op hen uitgelopen! Nu zijn ze niet bezig met meer specerijen! Wat kan ik nu doen? '
Op dezelfde manier beroemt de mens zich erop dat ik een goed verstandig persoon ben, ik zeer goed geïnformeerd ben, ik kan je jarenlang lezen, zodat de masala er overheen klom. Het is niet bekend wat er in de eerste geboorte was, maar nu wordt de mens zo dat het kruid meer op gaat dan dat, ik begrijp je niet! Op zo'n manier als het kruid voorbij komt, wordt het trots. Dan luistert de mens naar niemand! doen, moeten we zowel tijd als geld verliezen.

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Responsive Ads Here